1C:Comerț cu Amănuntul 8 pentru Moldova

Soluție profesională pentru automatizarea comerțului 1C:Comerț cu Amănuntul 8 pentru Moldova.

Detalii...

1С:Arenda

Lucrează în 1C fără limitări!

Citește mai departe...
SL:Restaurant

Automatizarea locurilor de lucru al chelnerului, barman-ului și administratorului în restaurante, cafenele, baruri și cantine.

Detalii...

SL:Agent mobil

Soluție pentru automatizarea lucrului agenților comerciali.

Detalii...

Sistemul CRM în 1C:Gestionarea companiei pentru Moldova
- lucru eficient cu baza de date a clienților

Doriți să cunoașteți tot despre clienții dvs., eficient să țineți evidența bazei de date a clienților, rapid să plasați conturil spre plată (inclusiv pentru serviciile periodice) și să eliberați documente, să monitarizați managerii? Atunci va sfătuim să alegeți simplul și rapidul sistem CRM.

Lucrați eficient cu baza de date a clienților

  • Planificați apeluri și întilniri cu ajutorul Calendarului
  • Păstrați datele de contact, cererile și procurările clienților în cartelele lor
  • Rapid plasați conturi spre plată și eliberați documente

Primirea și expedierea scrisorilor

  • Integrați în sistemul de evidență adresa poștale de serviciu IMAP sau Gmail API (inclusiv yandex, mail, rambler, yahoo, gmail, hotmail)
  • Comunicați cu clienții - conversația dvs automate se va încărca în 1C

Reamintiți clenților despre dvs. prin intermediul expedierii de SMS și email

  • Selectați destinatorul în funcție de răspunzător, periodă, ș.a.
  • Expediați e-mail anexînd imagini și fișiere
  • Programa singură va plasa NPP

Extrageți informația la maximum din baza de date a clienților

  • Analiza pîlniei vînzarilor, ABC/XYZ, datoriei, ș.a.
  • Segmentarea clienților în funcție de suma vînzărilor, mărime, ș.a.
  • Efectuați vînzări repetate!

Conduceți cu managerii

  • Urmăriți plațile și livrările prin intermediul widget-urilor în lista comenzolor și conturilor
  • Planificați orarul angajaților și creați sarcini de lucru

Analizați lucrul managerilor

  • Analizați managerii în funcție de încasări, datorii, evenimente, comenzi, dinamica vînzărilor, ș.a.
  • Urmăriți vînzările de facto și planificate în comparație cu alte perioade

 

 

Щелкните для увеличения

Lucru cu baza de date a clienților

  • Restricționarea accesului la baza de date a clienților pe manager
  • O listă comodă a clienților cu posibilitatea de a modifica ordinea coloanelor și vizualizarea a adreselor în Google maps și Yandex maps
  • Selectarea clienților în funcție de persoana responsabilă, segmentului (de exemplu: regiune), tag (element creat de sine stător) ș.a.
  • Încarcarea contactelor din Cartea de adrese Google, încărcarea și descărcarea în format Excel
  • Tiparul listei clienților
  • Plasarea conturilor spre plată, crearea comenzilor și comenzilor de lucru, eliberarea documentelor
  • Calculul în prealabil al comenzilor
  • Crearea evenimentelor (apeluri, SMS, întilniri) crearea și expedierea e-mail
  • Expedierea în massă a e-mail și SMS
Щелкните для увеличения

Cartela clientului - tot cel mai important pe ecranul principal

  • Datele privind clienții și persoanele de contact, contacte, adrese, sursa de publicitate, persoana responsabilă, notițe
  • “Monitorul clientului ”: suma datoriei, suma vînzărilor, data ultimei vînzări și ultimul eveniment
  • Adăugarea cu ușurință a cîmpurilor adăugatoare
Щелкните для увеличения

Alte posibilități ale cartelei clientului

  • Plasarea conturilor spre plată, crearea documentelor și contractelor, cererilor și comenzilor
  • Primirea și expedierea e-mail(există posibilitatea de a expune conturile spre plată în baza scrisorilor primite), mesaje Skype și SMS
  • Arhiva documentelor: conturi spre plată , contracte, livrări, ș.a.
  • Planificarea evenimentelor
  • Istoria decontărilor reciproce cu consumatrorii: cereri, e-mail, SMS, apeluri, sunete
  • Fișiere anexate (de exemplu: Sarcini tehnice)
Щелкните для увеличения

Pîlnia vînzărilor

Aflați:

  • Numărul comenzilor la fiecare etapă
  • Timpul mediu de parcurgere a statutului comenzii
  • Suma comenzilor
  • Tranformarea (cota parte procentuală de trecere de la un statul la altul al comenzii)

Tipurile pîlniilor vînzărilor: pe comenzi, cumpărători, manageri, subdiviziuni, refuzuri și pierderi

Щелкните для увеличения

Analiza bazei de date a clienților

  • Pîlnia vînzărilor
  • Segmentarea bazei de date a clienților: pe segmente (în funcție de regulile stabilite prealabil - oraș, regiune, suma încasărilor ș.a.), pe tag (se stabilesc manual)
  • Diverse rapoarte în baza bazei de date a clienților: creșterea bazei de date a clienților, dinamica vînzărilor, soldurile decontărilor și comenzilor, datorii, venitul din vînzări pe cumpărători, ABC, ABC/XYZ ș.a.
Щелкните для увеличения

Gestionarea departamendului vînzărilor

  • Acces separat la baza de date a clienților pe manageri
  • Widget-urile stării plății și descărcărilor în lista de comenzi si conturi spre plată
  • Calendarul angajatului, sincronizarea cu Google calendar: personal și de grup
  • Însărcinari de lucru
  • Setarea automatizării proceselor de lucru: notoficări automate privind plățile, expedierea scrisorilor referitor la sosirea marfurilor la depozit ș.a.
  • Raportul privind îndeplinirea informației de contact a clienților
Щелкните для увеличения

Analiza lucrului managerilor

  • Analiza comparativa a lucrului managerilor: încasări, datorii, comenzi și evenimente; dinamica vînzărilor; ABC, ABC/XYZ
  • Rapoarte privind vînzările sub formă de diagrame în comparație cu alte perioade: plan, plan-fact