1C:Comerț cu Amănuntul 8 pentru Moldova

Soluție profesională pentru automatizarea comerțului 1C:Comerț cu Amănuntul 8 pentru Moldova.

Detalii...

1С:Arenda

Lucrează în 1C fără limitări!

Citește mai departe...
SL:Restaurant

Automatizarea locurilor de lucru al chelnerului, barman-ului și administratorului în restaurante, cafenele, baruri și cantine.

Detalii...

SL:Agent mobil

Soluție pentru automatizarea lucrului agenților comerciali.

Detalii...

În ultimii ani domeniul de alimentaţie publică se confruntă cu o creştere semnificativă. În mare măsură succesul este determinat de serviciile excelente şi activitatea operaţională a personalului.

Astăzi combinaţia de viteză şi calitate a devenit posibilă datorită capacităţilor de automatizare. Pentru funcţionarea cu succes proprietarul are nevoie de a-şi imagina clar, cine este clientul fidel al locaţiei sale, care sunt felurile de mîncare şi băuturile preferate a clienţilor, care feluri de mîncare nepopulare e necesar de a le exclude din meniu, în ce zi a săptămînii este vîrful vizitatorilor, şi căruia dintre chelneri îi dau preferinţă vizitatorii şi multe altele.

Automatizarea restaurantului (cafenelei, barului, fast-food şi etc.) în baza produsului software Contabilitate + Alimentatia publica va ajuta proprietarilor în soluţionarea următoarelor întrebări:

  • rating_star Îmbunătăţirea calităţii deservirii;
  • rating_star Managementul întreprinderii;
  • rating_star Sporirea controlului asupra angajaţilor;
  • rating_star Asigurarea păstrării şi confidenţialităţii datelor.

Produsul dat permite de a duce evidenţa circulaţiei bunurilor materiale şi circulaţia mărfurilor; de a genera rapoarte necesare pentru contabilitate operaţională şi o analiză a activităţii întreprinderii. Accentul principal este acordat organizării controlului asupra lucrului personalului.

În timpul automatizării poate fi efectuată integrarea asigurării software cu echipamentul specializat după cum urmează:

Rezultatul automatizării complexe reprezintă crearea reţelei corporative computerizate şi crearea locurilor de muncă automatizate pentru tot personalul (chelneri, casieri, barmeni, muncitori în depozite, contabili, manageri de diferite niveluri).

Sisteme automatizate bazate pe produsul software Contabilitate  + Alimentatia publica - este un instrument puternic de monitorizare, de evidenţă operaţională şi financiară a întreprinderii de alimentaţie publică.

Structura subsistemelor produsului software  Contabilitate + Alimentatia publica

 Metoda prezentată este îndreptată spre evidenţa şi controlul tuturor operaţiunilor de afaceri ale întreprinderii, accentuînd atenţia pe calitatea deservirii şi asigurarea păstrării bunurilor materiale.

Avantaje:

  • rating_star Permite de a automatiza toate procesele de afaceri ale restaurantului: de la primirea comenzii şi pînă la bilanţul contabil, adică combină în sine funcţionalul şi „back-office” şi „programa de casă”»;
  • rating_star Sistemul flexibil a drepturilor de acces al personalului permite: de a asigura confidenţialitatea datelor, de a reduce greşelile utilizatorilor şi de a spori păstrarea bunurilor materiale;
  • rating_star Front-office şi back-office într-o bază informaţională unică permit de a evita schimbul de date de prisos, şi ca urmare, sporeşte fiabilitatea lor şi viteza prelucrării lor, de asemenea, reduce cheltuielile pentru administrarea diverselor produse de program.
  • rating_star Costul accesibil al licenţei şi susţinerii;
  • rating_star Posibilitatea integrării cu alte produse software;
  • rating_star Cod deschis şi posibilitatea modificării la comandă.

 În mod condiţional complexul constă din două părţi:

  • rating_star Partea front-office complexul de aparat al programului pentru automatizarea sălii şi a bucătăriei. Toată circulaţia mărfurilor şi a banilor în sală este fixată în sistema de evidenţă. În orice moment e posibil de a primi informaţia despre venitul actual al chelnerului, barmenului şi a diviziunii în general. Setarea flexibilă a drepturilor de acces permite de a limita accesul angajaţilor la informaţie sau la operaţiuni anumite, ce reduce considerabil riscul furtului şi fraudei. De exemplu, lipsa dreptului de a modifica „Comanda” după printare nu va permite chelnerului sau barmenului de a trece prin casă vînzarea într-un volum mai mic, de cît este achitat în realitate de vizitator.
  • rating_star Partea back-office –  partea de bază a Contabilitate + Alimentatia publica, care asigură evidenţa depozitară şi controlul păstrării BMM, calcularea felurilor de măncare şi anularea materiei prime, evidenţa şi analiza vînzărilor, evidenţa şi analiza eficienţei timpului de lucru al personalului, managementul sistemului de loialitate şi etc.

Datorită integrării depline în produsul software  1С:Contabilitate 3.0 pentru Moldova asigură automatizarea complexă deplină a evidenţei operaţionale, financiare şi de management.